MarietteJohansson♥

Alla inlägg under september 2010

Av mariette johansson - 30 september 2010 19:53

 Lyckades SOMNA igen !!!

så nu blir det att plugga,plugga,plugga! TYSKA OCH KEMI!!

känns lyckat ! kollar fb och bdb . 

typ  2 nya vänförfrågningar

5 nya gruppinbjudningar och sen ngn mer sidaförfrågning!


men iaf lektionerna och skolan idag då!

Matte- räkna allmänt seegt !

Svenska - snackade sen gick typ brandlarmet   O.O wtf iskallt;oo

Teater- Tjeckisk- missa so:n :)

Lunch ! - FISKGRATÄNG ÄCKLIGT !

Gympa- Orgentering gick ganska bra !

Ev-val - satt och vänta på filmen , ska redigera nästa gång!



det va typ skoldan tror jah .!

men nu måste jag seriöst plugga ! vi hörs!  

Av mariette johansson - 30 september 2010 16:19

kom hem för 19 minuter sen typ ! ska snart käka!

sen blir det tyska och Kemi plugg!

jag råkade somna igår xD

så det får bli nu ist ! kan tyskan lite halvt

men asså ,. klarat nog på något sätt !

dagen va nt så sämst ändå!

klara alla kontroller på orgenteringen ,Vi som inte kom under 20 min på gympan med att springa 3 km! ska springa det på tisdag!! ;oooo

och teatern va lite sisodär. maten sög    fiskgratäng! ;oo

men nu är jag hungrig ! åt ingen frukost och en macka och lite potatis/ fisk i skolan ! så jag borde nog ta och äta något! tror jag iaf... är hungrig! men nu ska jag ta något och äta. sen plugga vi hörs!skriver om dagen later! <3



(bildlösa inlägg?)

Av mariette johansson - 29 september 2010 22:00

chenare Bloggen !   

blir snart duschen !

fixar bah några låtar ska lägga in dom på usb-minnet, har typ film imon på ev-val! så vi ska ha musik till! oh jag skulle fixa det! ;o 

sså ! nu är det klart tror jag !

så nu ska jah gå oh duscha sen sova;o <3

fett skönt och komma bort från skiten på Lördag ! <3

typ skit jobbig dag imon ! vi har ngn tjeckisk teater och sen så ska vi upp och käka sen ska vi tbx,. och ha gympa ;ooo !

och sen ev- val nt såå jobbig men ändå !

och sen på fredag såå slutar jag tidigt!

men måste vänta på lilla Amanda!

för med henne hem ! och sen drar vi till Tonår! :)

vilket är väldigt najjs! Amanda min lilla älskling!

ställer alltid upp och allt! Älskar dej Gumman !

men nu tror jag att jah ska dra faktiskt.

så Godnatt på er! och hejdå! <3  

Av mariette johansson - 29 september 2010 17:46

orkar egentligen nt blogga det är skolan och allt!

mmen idag iaf,

tyyp jobbig dag lite halvt

Biologi

So

Sv

Hk

Eng.


hade kke 5 min rast mellan endel!

men hade en låång håltimma!

oh sen hem !

hängde med mamma och handlade oh så.

ska plugga med!

vi hörs väl sen ? <3

Av mariette johansson - 28 september 2010 21:28

orkar nt blogga!"! skriver kke imon igen!

Av mariette johansson - 27 september 2010 21:34

Jag hoppas jag dör!

men det enda jag söker

är ett svar !



sitter här i Tjocktröja, shorts och linne! (yy)

somsagt jag duschade nyss!

så tog bah ngt !   

fryser! men asså blir väl snart oh sova om jag sa komma upp imon xD

fick nya kläder idag (y)

eller aah ! ärvde dom av några! (Y)

Haar Orgentering och Syslöjd imon ! (n) seriöst hatar det !

finns inget bra med det? men men får försöka ändå! asså

ska tyyp sticka på syslöjden och jag suuuger seriöst på det !

men lär mej antagligen någon gång! måste kunnat någon gång ska ju sticka en mössaa!! ;ooo men nu tror jag att jag ska sova ! (yy)fryser gör jag !! ;oo

men puss och godnatt(:

Jag är såå cool i min syrras nya glasögon (y)   

    



Av mariette johansson - 27 september 2010 20:40

HAAH !

kom nyss hem (yy)

hade lite flumm på gympan xD

ska dra och duscha nu  tror jah! D: <3


hörs igeen !


PUSS ! <3

Av mariette johansson - 27 september 2010 17:31

chenare!

jag har en minut på mej !

ska snart till gympan som börjar om en halvtimma!

har nyss vart inne och gjort Biologi rapport!

så måste dra!

skriver mer sen ikv!


puss på er! <3

bjuder på bilden ! är oseriös!! <3

 

Presentation


Jag heter MarietteJohansson jag brukar vara med kompisar, fota och göra massor annat skojj oxå följ gärna och Kommentera är ett plus!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards